Reklamacje
Jeśli towar został uszkodzony podczas transportu
Przy odbiorze towaru należy zawsze sprawdzić stan opakowania, aw przypadku uszkodzenia również towaru. Jeśli stwierdzisz, że towar jest uszkodzony mechanicznie, nie przyjmuj go, tylko spisz protokół szkody z kierowcą (kurierem). Jednocześnie wypełnij formularz reklamacyjny na naszej stronie internetowej lub poinformuj nas o tym na nasz adres e-mail. Jeżeli uszkodzenia mechaniczne powstałe w transporcie stwierdzisz dopiero po rozpakowaniu towaru lub po pierwszym użyciu (najwyżej w ciągu 3 dni od dostawy), zgłoś nam to jak najszybciej. Po tym terminie reklamacja nie będzie uznana.
Reklamacje w okresie gwarancyjnym
Reklamacji dokonuje się poprzez wysłanie towaru pocztą (zalecamy wysłanie towaru listem poleconym) lub przesyłką kurierską na adres: Bomba s.r.o., Bulharská 42, 917 01 Trnava, Slovenská republika.
Wraz z towarem zalecamy dołączyć dokument potwierdzający zakup towaru (faktura), który pełni funkcję karty gwarancyjnej oraz wypełniony formularz reklamacyjny dla szybszego rozpatrzenia reklamacji. Po uznaniu reklamacji zwrócimy pieniądze za towar.