Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?

Jeśli twoje zamówienie zostało anulowane, prawdopodobnie popełniłeś następujące błędy podczas składania zamówienia:

- Nie wypełniłeś lub błędnie wypełnili pozycję Telefon
- Wpisałeś nieprawidłowy adres dostawy
- Wprowadziłeś niepoprawny adres email
- Nie opłaciłeś zamówienia płatnością przelewem w ciągu 5 dni od utworzenia zamówienia

Wysyłamy klientom e-mail z prośbą o uzupełnienie lub wyjaśnienie błędnych danych. Ponieważ są one obowiązkowe, a klient nie odpowie w ciągu 3 dni (lub nie zapłaci za zamówienie w ciągu 5 dni), zamówienie zostanie anulowane.

Polecamy zajrzeć na stronę Jakie są najczęstsze błędy podczas składania zamówienia.

Preferencje dotyczące prywatności

Używamy plików cookie, aby usprawnić twoją wizytę na tej stronie, analizować jej działanie i zbierać dane o jej użytkowaniu. Możemy w tym celu korzystać z narzędzi i usług firm trzecich, a zebrane dane mogą być przekazywane partnerom w UE, USA lub innych krajach. Klikając "Akceptuj wszystkie pliki cookie", wyrażasz zgodę na takie przetwarzanie. Poniżej możesz znaleźć szczegółowe informacje lub edytować swoje preferencje.

Polityka ochrony danych osobowych

Pokaż szczegóły
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Zaloguj się