Jakie są najczęstsze błędy podczas składania zamówienia?

Najczęstsze błędy popełniane przez klientów przy zamawianiu towaru:

  • Niepełny lub błędny adres - brak ulicy, numeru domu lub miasta...
  • Błędnie wypełnione dane osobowe - imię, nazwisko, brak nazwiska, błędny numer telefonu, błędny adres e-mail...
  • Zamówienie niewysłane – po wypełnieniu zamówienia należy kliknąć w przycisk "Zamówienie z obowiązkiem zapłaty!", po wysłaniu klient otrzyma wiadomość e-mail o skompletowaniu zamówienia
  • Forma płatności - klient wybiera płatność przelewem (w tym przypadku towar wysyłany jest dopiero po dokonaniu płatności) a następnie niepotrzebnie czeka na nadejście przesyłki
  • Dostawa towaru w weekend - klient zamawia towar i oczekuje, że dotrze w sobotę lub niedzielę. Firma kurierska nie dostarcza towaru w soboty i niedziele, tylko w dni robocze!
  • Podaj prawidłowy adres dostawy, pod którym kurier może do ciebie dotrzeć. Najlepsze do pracy. Standardowe godziny doręczeń kurierskich to dni robocze od 8:00 do 16:00, dlatego nie wpisuj adresu, pod którym będziesz po godzinie 16:00.
Preferencje dotyczące prywatności

Używamy plików cookie, aby usprawnić twoją wizytę na tej stronie, analizować jej działanie i zbierać dane o jej użytkowaniu. Możemy w tym celu korzystać z narzędzi i usług firm trzecich, a zebrane dane mogą być przekazywane partnerom w UE, USA lub innych krajach. Klikając "Akceptuj wszystkie pliki cookie", wyrażasz zgodę na takie przetwarzanie. Poniżej możesz znaleźć szczegółowe informacje lub edytować swoje preferencje.

Polityka ochrony danych osobowych

Pokaż szczegóły
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Zaloguj się